24 Ekim 2012 Çarşamba

'ailemize hoşgeldin'


Aslında bu işe başlamamızın çok küçük bir hikayesi var. Kurabiye ve cupcake süslemelerinden önce sade ve sadece şeker hamuru ile yaratmak istediğim küçük bir anı.. Benim için çok değerli olan Nazlı ve Mehmet için nişan hediyesi daha cok Nazlı için 'ailemize hoşgeldin' hediyesi... Bu hediyeyi yaparken hem kendimden bişiler katmak istedim hem de onlar için özel olmasını. Önce şeker hamurundan büyüklü küçüklü kalpler kestim ve onları cubuklara taktım.. Daha sonra melekler yaptım onlar için. Kurulmalarını bekledikten sonra bütün arkadaşlarımıza,en sevdiklerine küçük birer not,güzel bir anı içlerinden ne geçiyorsa yazmalarını istedim..Vazosunu tüllerle süsleyip cubuklara taktığım kalpleri ve melekleri vazoya yerleştirdim.






İşte tam da yapmak istediğim şey buydu ve cokta güzel,anlamlı bir hediye oldu.. Artık bir sonraki hediye düğünlerine.. Bir ömür cok mutlu oluun ve  Ailemize hoşgeldin Nazlı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder